xrosanp.reismee.nl

Een berichtje vanuit DUBAI

Heeeeee lieve vriendjes in Nederland,

Afgelopen week ben ik erg druk geweest met het regelen van mn paspoort, het visum, verzekering (thanks mam!), en natuurlijk het inpakken van mn koffer, wat een gedoe!! De koffer was te klein, had nog 4 kilo over, maar mn toiletspullen moesten er nog in, dus dat werd proppen. Uiteindelijk toch alles in 1 koffer gekregen! Mn schoenen maar als handbagage meegenomen, want ja, die moeten natuurlijk wel mee.

Vrijdag avond afscheidsfeestje gehouden voor mijn lieve vriendjes, vriendinnetjes en familie. Veel leuke kaartjes en geluks-/beschermdingetjes gekregen. Om 04.00 uiteindelijk naar bed, en om 9.00 er weer uit, ontbijtje gemaakt voor Hayley, Janne, Aafke en Anne (die sliepen gezellig bij mij) en om 10.30 weg, want ik had gewoon wedstrijd. Na de wedstrijd hadden we teamfeest, waaaaaar ik natuuurlijk ook heen ging, al moest ik de volgende dag om 7.00 uit bed. My lovely teammates; thanks voor t leuke shirtje!!


Het was dus een geslaagd laatste weekend in Nederland met de leuke feestjes.


Zondag 1 december was het dan eindelijk zover. Om 7.00 uit bed, even snel douchen en toen controleren of ik alles wel bij me had en de overige dingen nog in de koffer proppen. Wouden we om 9.30 weg gaan, kreeg ik opeens een appje van Lisanne (meisje waar ik samen mee vlieg); VERTRAGING met 3uur! In plaats van om 14.40 te vliegen, zouden we nu om 18.00 vliegen. Toch gewoon op tijd weggegaan om om 11.30 in te checken. We zouden via Dubai en Singapore vliegen, maar door de vertraging was de aansluiting van Dubai naar Singapore niet meer goed en daardoor zouden we de vlucht naar Auckland ook missen. Dus na heel wat gedoe en gewacht, heeft uiteindelijk iemand geregeld dat we om 18.00 gewoon naar Dubai vlogen, daar een OVERNACHTING kregen en dan de volgende dag via Singapore én Sydney naar Auckland vliegen.


Dus om 15.30 was het tijd om lieve papa, mama, Loes, Rien, BJ en ook mijn lieve vriendinnetjes Hayley, Janne, Aafke, Anne en Nikki een dikke knuffel en kus te geven. Wat is afscheid nemen moeilijk, mensen achterlaten waar je om geeft, krijg je toch wel een beetje een shit gevoel van, ook al weet je dat je naar een paar maanden weer terug komt. Maargoed, door al die omboekingen, komen we dus een dag later aan in Auckland, en dus waarschijnlijk ook de 1e oriëntatie dag missen.


We vertrokken uiteindelijk 18.30. Super mooi vliegtuig; Emirates A380, met een eigen schermpje waar je de nieuwste films op kon kijken, chille muziek kon luisteren en zelfs spelletjes op kon spelen. Dus ik heb me wel vermaakt, en nog steeds geen slaap gehad. (Of terwijl; ik ben he-le-maal gesloopt!!)
Komen we aan in Dubai, wouden we even ons hotel regelen wat ons dus beloofd was.. Blijkt dat het hotel nog helemaal niet geboekt is.. moeten ze dus nu allemaal nog doen, ondertussen wachten wij alweer 1,5 uur en moeten we oook nog onze bagage ophalen.. Dus ik dacht ik schrijf ondertussen wel weer een verhaaltje.

Mijn volgende berichtje komt dus hopelijk uiit Nieuw-Zeeland!

xoxo Rosan

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!